همه چیز در باره وردپرس

طراحی قالب های وردپرس

همه چیز در باره وردپرس

طراحی قالب های وردپرس

تغییر متن ادامه مطلب در وردپرس

dexign-studio | چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ق.ظ

 

برای تغییر متن ادامه مطلب در وردپرس، باید در کدهای فایل index.php  و یا functions.php تغییرات را ایجاد نمایید. پس همانطور که همیشه تاکید می کنیم، قبل از انجام هر گونه تغییری حتما از وبسایت خود فایل پشتیبان تهیه نمایید.

برای تغییر متن دکمه ادامه مطلب به متن دلخواه خود از طریق پیشخوان سایت، به منوی نمایش >> ویرایشگر رفته و فایل index.php مربوط به قالب اصلی سایتتان را ویرایش نمایید.

چنانچه در پیشخوان خود به این مسیر دسترسی ندارید، می توانید از طریق هاستتان و در مسیر نصب وردپرس به مسیر wp-content/themes/yourtheme رفته و فایل index.php را ویرایش نمایید. در این فایل به دنبال قطعه کد زیر بگردید.

 

<?php the_content(); ?>

به جای قطعه کد بالا، کد زیر را قرار دهید. در این کد به جای عبارت ادامه مطلب، می توانید متن دلخواه خود را برای تغییر متن ادامه مطلب قرار دهید.

<?php the_content('جزئیات بیشتر'); ?>

چنانچه در فایل index.php قالب سایتتان قطعه کد فوق را نیافتید، می توانید اقدام به ویرایش فایل function.php قالب نمایید و مراحل بالا انجام دهید

  • dexign-studio

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی